Ker…

…je moj prvi post nenačrtovano postal globoko oseben, sm ga zaklenu, ker ga loh🙂

Hotu sm napisat, kako je do bloganja sploh prišlo, pa naj za zdaj pod razloge navedem, da sta mi dve ali tri osebe to že predlagale, ena pa me je dokončno navdušila in vzpodbudila. Torej, o čem bom pisal?

Malce pred Novim Letom sem od osebja, ki upravlja s temi blogi, dobil mejl o čem in kako pišejo drugi. Ena izmed idej je imela opraviti s 365 dnevi, ki jih leto ima. Izbrati si temo in o njen vsak dan napisati nekaj novega. In tako sem se odločil, da bom v vsakem dnevu 2012 naredil neko stvar, ali več stvari, prvič…in o tem nekaj napisal🙂

Sicer že mal zamujam, ker smo dons petga ampak nič ne de, se bo že poglihal🙂 In za današnji dan je ta stvar objavi na tem blogu s to idejo🙂 Moram priznat, da sem že imel en blog ampak njegovi učinki so, kot bi rekli fiziki, za končno rešitev zanemarljivi🙂

To je to zaenkrat, se beremo jutri🙂


Leave a Reply

