Where the Magic happens

“Miha, pa to je milina!” sem vzkliknu, ko sem opazoval kako se na prej praznem, belem papirju izrisujejo podobe. “Neverjetno!” sem izdahnil in v mojih očeh so bile verjetno iskrice, ki so se iskrile tudi ko sem ugasnil glavno luč in je sobo šibko razsvetljevala zgolj rdeča žarnica. Miha je vzel nov negativ in ponovno začel postopek: najprej razvijanje “testerja”. To je kos fotografskega papirja, s katerim ugotavljaš najboljše pogoje osvetljevanja, preden dejansko preideš na razvijanje celotne fotografije. Papir je prevlečen s svetlobno občutljivo emulzijo in deluje podobno kot sam fotografski film. Svetloba iz osvetljevalca skozi negativ za prej nastavljen čas osvetli papir, ki pa ga je potrebno potem potopiti v razvijalec – tu se zgodi ta čarovnija – v vodo, ki razvijanje ustavi, v fiksir, ki fotografijo, no, fiksira in še enkrat v vodo, ki bolj ali manj spere te kemikalije. Ampak to je tehničn postopek. Bl me je presunlo to, da sm v roki držu podobo, k sm jo s Zenitom škljocnu dva tedna nazaj. Bl me je presunl da je nism potegnu vn iz vrečke z napisom Foto Sanja. Bl me je presunl, da je ti dejansko mogoče. da je mogoče, da se je podoba putuhnla na fot. film v obliki delcev pod različnimi naboji in čakala na “boljše cajte”, na optimalne pogoje, k se bo loh združla s papirjem, razvijalcem, vodo in fiksirjem in povedala svojo zgodbo, zgodbo o moji nasmejani babici, k bo še bolj nasmejana, k jo bo zagledala🙂


Leave a Reply

