Grdi Američani

Da vas ne bo naslov zavedel. To ni objava o tem kaki grdavši so Američani. Ne, ne, to je čisto običajen zapis nečesa kar se mi je zgodilo Prvič.

Ura je bla okol enajstih, k sm lih začeu obupavat, da se še ni zgodl tist kar bi se mogl, k čemur sem zavezal in je glavni obrok tegale bloga. In očitno sem se kakor kakšen čarovnik domislil prave misli ali njihovih kombinacij – se pravi čarobne besede. Ker so bile pri seriji Mentalist lih reklame sem kot pravi TV nestrpnež, ki da kaj nase, začel preklapljati med programi in se priklopil na včerašnji Prvič. Nekako se ne morem odločiti kaj je pravzaprav bilo Prvič. Da sem uzrl to risanko? Njena tema, način? Kaj pa vem…sploh ni važno. Vem samo, da sem uzrl nekaj kar še nikoli prej nisem videl, stvar me je pritegnila, v levem ali desnem kotu je pisalo Ugly Americans, premikajoče slike pa so mi prikazovale dva ameriška policista, ki sta v velik akvarij tlačila govorečo ogromno hobotnico, ki sta jo izpustila, ko je njen prijatelj, človek, iz njene notranjosti potegnil papirje, ki so dokazovali, da je res ameriški državljan in je potemtakem lahko svobodno odplavala…khm. OK, sm reku tole pa bo neki, hihi. In sm gledu naprej…in bil zmer bl navdušen. Kolkr sm loh razumeu iz unih desetih min, je nekak, da ima ta tip punco iz pekla, njegov job pa ju, da išče prebivalcem iz pekla službe na “površini”. In je pač zrihtu zombiju job kot pomivalec oken. Čist ok, bi rekl, sam da je blo podjetje kjer je nastopil novo službo pravzaprav skladišče možganov.LOL – loh si zamislite situacijo, kako je tip tega bogiga zombija prepričval, da nej tega ne počne, da je močnejši od tega in da vse to požeruštvo izvira iz neurejenga odnosa s fotrom. Ne vem kako se to bere, ma za vidit je blo fenomenalno! Fuckin’ A😀

Tok sm loh razbrau in sm pol vseen šu na njihovo stran in si umazal svojo nedolžno razlaga z uno, uradno. Sej sm kr dost zadel, par detajlev sm pač falil. Pa še tok so prjazni, da si loh vse pogledamo na netu. No, vsaj prvi dve min, prasci kapitalistični:P


Leave a Reply

