Prvič

Skeneram ceu dan za nazaj, velik stvari se je zgodilo prvič, nisem si pa bil na jasnem, če je bila katera od njih vredna statusa Prvič. Mogoče se bo kdo, kakor sem se tudi sam, vprašal, kje je razlika. In sem naknadno pojem seciral in prišel do tele ugotovitve: “V enem dnevu se pravzaprav vse kar doživljamo zgodi prvič. Na fizičnem, mentalnem in duhovnem levelu se konstantno nekaj spreminja, menja, boljša, slabša, kakorkoli. V tem smislu, noben sončni vzhod ni enak prejšnjemu, tko je.” Kaj pa je Prvič? Pa prisluhnite: ” ‘Prvič’ je občutek da take izkušnje še nismo imeli ali pa je nismo doživljali na ta specifičen način. Vendar pa temu občutku sledi tudi zavedanje, da nas je ta izkušnja spremenila, da sebe ali/in okolico vidimo na svež način, naučili smo se nekaj novega, naša zavest se je razširila – na kratko, informacije si nismo zgolj zapomnili kot jo računalnik zapiše na trdi disk ampak nas je nekaj naučila, spremenila računalnikov operacijski sistem oz. naš ‘modus operandi’ “ en tak primer je hoja na Sv. Katarino – prvič sem bil na tem hribu, ko pa sem ugledal v soncu obsijano alpsko verigo me je tako spremenilo, da sem postal skoro da obseden z njimi. Naj še dodam, da se mi te izkušnje dogajajo po meni nedoumljivem ključu – medtem, ko je lahko nek koncert, ki veliko obljublja, že prežvečena zadeva, se lahko, recimo, preprost obisk in vsakodneven obisk lokalne trgovine spremeni v popoln zasuk življenskih filozofij. Tko nekak. Lahko pa se nekaj zgodi Prvič pa tega sploh ne opazim, ker sem preveč zaslepljen s čimerkoli že, lahko pa je to tudi nekaj kar sem že velikokrat poskusil kot na primer ingverjev čaj, ki mi je vsakič znova novo doživetje. (definicija ni končna in za njeno alteracijo ne odgovarjam)


Leave a Reply

