Čistačice

“Pa to ni mogoče…zih je mogl bit neki,” sem razmišljal, kot razmišljam in premlevam vsako noč preden grem spat. Ura je bila že okoli enih, pol dveh, ne vem, Top Gear-a je blo konc, jest pa pri najboljši volji nisem vedel kaj se je zgodl Prvič, čeprav sem slutil da se je zgodil. In ko sem še tretjič poskeniral dan sem ga le našel – sej je bil čist očiten. Prvič sem bil pri Leni, no tam kjer sedaj živi v Ljubljani. Lena je pa moja Camino sestra – ena redkih, ki jih poznam, da je prehodila Camino de Santiago in s katero vedno znova obujava spomine na Veliko izkušnjo Življenja. Pri njej sem se znašel, ker sem mel že tok dolg dve njeni knjigi, da je blo že za zardet, sam kaj, vse ob svojem času. Mal sm se lovil, da sem najdu vrata na vrtu do katerih me je vodil rumen potovalni kombi (hihi), potem pa čez vrt, skozi atelje in po stopnicah do zelo radovednega psa in prijetno in sončno urejene Lenine sobe kjer sem se udobno namestil na sedežno vrečo in se malo razgledal po sobi medtem, ko je Lena skočila po čaj ob katerem sva začela prijetno kramljati in otresati pepel najinih tobakcev v prazno posodico od Bajaderc🙂 Zadi se je rolala prijetna chill-out muska, ki naju je sčasoma preko razlag o količini dela z samim ometom in načinom vsakdana v “Hiši Norcev”pripeljala do bolj globokih in duhovnih tem, ki sva jih lačna tako midva kot ljudje, ki se jim ogibajo. K temu je vsekakor pripomogla unikatna in posebna hiša katere atmosfera me je spominjala na tisto, ki me je varovala v Portu. Sicer na zunaj stara in mogoče neurejena a vse to nadomesti z neko svojevrstno dušo, ki jo lahko zgolj začutiš. Kot lahko le začutiš, da se boš z osebo pred teboj imel kaj za pogovarjati…in z vsemi, ki so kasneje še vstopil v njeno sobo, ki je, kot zgleda, pravi meeting place za ljudi ki čistijo – zunaj in znotraj.


Leave a Reply

