Vse je mogoče

Čeprov se s televizijo ne strinjam preveč, pa se vseen včas najde kej zanimivga. Kot recimo v torek, ko sem Prvič videl tole:

Eni modeli so se dejansko lotil tistga, kar si je verjetno želel vsak, ki je videl ta animiran film (Up!) Gledat sem začel verjetno  bolj pri začetku, ko so fantje ravno končevali aluminijasti pod – ni bilo sicer razvidno aj dejasnko sestavljajo, bilo pa je dovolj zanimivo, da sem gledal naprej. Po 15 min sem končno ugotovil, da gradijo hišo in stvar me je zgubila ves moj interes in sem pač premaknil naprej, če je kje kaj bolj pametnega. Ko pa sem se od 25. kanal vračal k prvemu, me je oddaja ponovno pritegnila, ker so govorili nekaj o leteči hiši? OK, da vidmo.

No, saj ni dosti za povedat. Tipi so zgradil repliko hiše iz filma, nafilal dovolj vremenarskih balonov s helijem, dal not dva poskusna pilota in ju poslal 3000 m visok. Iz te višine sta se, po zakonih fizikov, spustila.

Več slik na http://nerdreactor.com/2011/03/07/so-a-house-can-fly-with-balloons-up-inspired-house-flies-in-real-life/


Leave a Reply

