Double Prvič

Včas razmišlam. Probam ne preveč ampak se zgodi. Največkrat gledam za nazaj in se sprašujem zakaj mi je določena stvar spodletela ali pa, nasprotno, zakaj sem jo odlično izpeljal. Dobro sem se o tem izprašal za idejo o Prvič, ki se mi še vedno zdi izvedljiva. In ko sem tako premetaval misli gor in dol ter tja in sem se navidezno nepovezano spomnil na prejšnji četrtek, ko smo z Martinom in Špelco šli delit hrano med tiste, ki jo potrebujejo. V glavi se je vrtel celotni večer, ki smo ga preživeli in zaključili skupaj. Z Martinom hrano zaenkrat deliva redno vsak četrtek, Špelca pa je že nekaj časa nazaj omenila, da jo stvar zanima in bi šla kdaj z nama. Sevede, tamal problem. S Špelco sva pičila na bus, se v Ljubljani dobila z Martinom, v restavraciji Govindas smo se napokal hrane (prijetna ugodnost prostovoljcev FFL), nafilal posode s preostalo hrano in že šibal po lokacijah po Ljubljani in delil ljudem hrano po imenu prasadam oz. po domače ‘milost’. Folk, tako okusne hrane še niste probal, če pa ste že jo itak ne jeste več ničesar drugega. Po rahlih, a nekritičnih zapletih smo se, kot je navada, vrnili nazaj v tempelj, kjer ponavadi operemo umazane posode in se posladkamo s puriji in sladkim mlekom. Tokrat nas je, v skladu s časom, pričakal poln karton krofov in seveda purijev. Kot dodaten priboljšek se je za mizo v jedilnici zbrala odlična druščina, ki pa kot vemo, pripomore k dobri prebavi🙂 V prijetni luči smo ugledali tudi gospoda, ki nas je ponavadi vedno okaral, ker smo zamujali on pa je zadolžen za zapiranje templja. V spominu sta mi ostali dve njegovi izjavi, ‘demonkracija’ in pa ‘puri ti ego skuri’😀 Ker model🙂

No, vse lepo in prav, vsega lepega je enkrat konec in tako se je tempelj zaprl, dan pa se je tako ali tako nagibal h koncu. In tu se pojavi bistven detajl četrtkovega filma…ko smo se peljali nazaj v Logatec sem Špelco vprašal kako se ji je zdelo za Prvič. Bila je navdušena in takoj sem vedel, da jo bo tako ali drugače tempelj ponovno ugledal. In čeprav temu prvič takrat nisem posvečal posebne pozornosti, pa jo je prejel včeraj, ko sem se motal po svojih mislih. Namreč, vse na tem svetu temelji na skupnosti. Četudi je človek še tak individualist, slejkoprej potrebuje krog ljudi, ki en drugega vlečejo in porivajo naprej na poti napredka. In tako sem zakjučil, da lahko v blog vključim tudi stvari, ki so se Prvič zgodile tudi drugim osebam. In danes je to Prvič. Tako blog pridobi na širini in globini, da ne omenjam razporeditev pritiska in raznovrstnost doživljajev, ki se tako potencira. Ta zapis sicer nastaja brez vednosti in dovoljenja dotične osebe ampak glede na to, da ta blog z veseljem prebira, verjamem, da mi tega ne bo zamerila, kaj pravš Špelca😀

Hm, ko smo že pri tej temi, če se prav spomnim je na kulturni dan Tomaž Prvič stal na drsalkah…


One thought on “Double Prvič

Leave a Reply

