Neodposlano

Oh ja, ze dolgo me ni blo tle gor…ze dolgo nisem pisal…ze dolgo si nisem vzel casa da spisem svoje misli na…hm…papir? No kakorkoli, danes sem si po dolgem casu vzel cas za Njen blog. Je ena od tistih, ki je pridala svoj koscek k odlocitvi, da ga ustvarim tudi sam. Moram priznat, da mi ni vedno vsec kar pise…skoraj nikoli…vedno sem iskal in se vedno iscem, ce je kaj napisala o meni, hihi…narcis. A sedaj, seveda ni…ze predolgo sva narazen…verjetno me je po vsem kar je bilo…pravzaprav nic kaj tako groznega, v mojeh oceh…podobna zadeva kot ona iz serije Prijatelji, po kateri je Ross stalno prepriceval ljudi, “da sta bila na pavzi!” Ne spomnim se sicer, kako se je stvar razvila v seriji, pri naju se je zakljucila – dokoncno. A se se vedno dostikrat spomnem nanjo…ker je bila zabavna…ker je iz mene izvlekla del, ki ga ne vidim vec veliko te dni…oni, zaljubljeni, sladki kot med in pohoten🙂 Ce bos kdaj to brala (tezko verjamem), lepo te pozdravljam, upam da sem ti ostal v lepem spominu…ali pa da so lepi spomini prerastli in prekrili ta grde in tiste, ki so te, po eni strani prizadeli, po drugi pa, verjamem, naredili mocnejso…growing pains in to.

Zadnjic sem videl luc v tvojem oknu in dobil preblisk, da bi te premamil na sprehod. Hotel sem ti vreci kamencek v okno kot takrat, se spomnis? Kot vcasih, ko so pobje hodili vasovat🙂 No ja, iz tega potem ni bilo nic, ker ce bi bilo tega sedaj ne bi pisal ampak bi ti vse to takrat povedal. In potem bi se, odvisno od tvojega razpolozenja razvila konstruktivna debata ali pa bi me poslala v kurac. Neki od tega. Hihi🙂

No, kukrkol, mogoc to se nardim v kratkem, k pridem iz Benetk, poln novih moci za nadaljne podvige. Se spomnis lesene hiske v gozdu in roz na oknih? Hehe, evo, nastaja, te ze povabim na vselitveno zurko🙂

Aja, pa sori, ni sumnikov, Italijani jih pac ne poznajo🙂

Lep dan s soncem obsijan in vse najbolse v nadaljnem zivljenju, 

Borut


One thought on “Neodposlano

Leave a Reply

