Irska

Pozdravljeni vsi!

Naj se vam najprej opravicim za brezsumnisko izkusnjo…nimas kej.

Takole je. O tem sem ze razmisljal sedaj bom pa to naredil. Ze na prejsnjih”odsotnostih” se mi je zdelo bolj pametno in racionalno, da bi pisal blog, na katerem bi domaci lahko spremljali kaj se z menoj dogaja v tujini namesto da vsakemu posebej pisem mejl. Tako mi sedaj ta ze malce uspavani blog pride zelo prav🙂

Da zaokrozim nekako tako, da bodo vsi vse vedeli. Trenutno sem ze peti dan na Irskem, v mestu Dublin, kjer imam namen preko sezonskega dela prodajanja koledarjev zasluziti nekaj vec novcev kot jih v casovnem obdobju treh mesecev znam zasluzitit v Sloveniji. Ravno vceraj sem postavil svojo trgovinico. Da si boste lazje predstavljali – sem nekako sredi City Parka kjer imam blagajno in stotine koledarjev vseh moznih motivov in oblik. Prodajam jih in zato bom dobro placan. Prvi trije dnevi uvajanja so me obenem navdusili in navdali s skrbjo. Pa ne zato ker bi bilo delo tezko ampak, ker mi je bilo preko osebe, ki mi je to porihtala, vse skupaj predstavljeno s precej skromnimi informacijami, ki bi mi prihranile nekaj denarja, casa in zivcev. Ampak OK, zdej je kar je, vrgli so me v vodo in zdej bom plaval.

Ampak delo je delo, lepsi del tega zacetka je predvsem atmosfera in klima v Dublinu, ki me zaenkrat navdusuje. Nekako tako kot me Maribor, samo da je vse skupaj vecje, v zraku pa malce vec promilov. Prve dni je sicer res bilo dez ON, dez OFF vsake petnajst minut vendar pa kakor je pravil Tito (se mi zdi): “Nic nas ne sme presenetiti!” Pelerino gor pa gremo. Navdusili o me tudi ljudje, ki so na splosno videti precej neobremenjeni, glede na to v kaksnem dreku baje da so (hocem reci, tudi ko niso popolnoma pijani). Je pa velikokrat tema nasih pogovorov njihova anglescina – lahko bi jo brez pardona primerjal z naso prekmurscino. Jest ne razumem niente. Moram jih prositi ce lahko govorijo bolj pocasi in razlocno ker je njihova govorica tako hitra, odrezana in zavita da sem brez besed. Najveckrat so moji odgovori na njihova vprasanja cisto ugibanje, neodlocno kimanje ali vprasljiv nasmesek. Recimo “How are you?”, se v najboljsem primeru slisi kot “Ha a ja?”, v najslabsem pa je zgolj “Hija!” In prvi dan je bil odgovor na to: “Yes, of course, which calendar would you like?”

Dobro se je zacelo tudi v hostlu kjer sem zacasno nastanjen. Tu sem takoj spoznal se eno slovenko, ki opravlja isto delo, racunalniskega genija Bjorna in jahtezeljnega Marcusa. Mi stirje bomo osnovali firmo in bili naslednja generacija kapitalistov.

Se to, Dublin je neverjetno fotogenicen in Mihova Practica se lahko izkaze v vsej svoji zmogljivosti. Naprej sem se tepel po glavi ker sem takoj ko sem prisel kupil za 20 EUR filmov ampak tole mesto je res ena izmed Mek ulicne fotografije in nakup je bil ena boljsih odlocitev ceprov bi jih trenutno krvavo potreboval. Vcasih mi pamet mal odpove. Miha, Martin, Dublin vama toplo priporocam.

To je zankrat to in a nutshell in ker si je predragi Rok Kranjcev tako navduseno zadal nalogo zbiranja in printanja teh dopisovanj, se bom potrudil, da jih bo dovolj.

Ok, grem zdej spat, jutr je treba vstat, delat in bit sell-out🙂

Ajde


One thought on “Irska

  1. ‘Ha a ja?’, 😀 odlično si tole povzel. Sicer nisem še bil tam, ampak dialekt pa obožujem. Poročaj, drži se in nikar se ne poročaj.
    Povej jim, da je kostin rekel, da je ‘the van’ en najbolj kul filmov ever. Poglej si ga za vežbo.😉

Leave a Reply

