Nagradna igra

No takole…Lepo mi je tule v Dublinu in vse skupaj je zelo zivahno, zuborece in nasploh poka po sivih od zivljenja. Edinole siht rata na momente precej dolgocasen but hey, that-s what jobs are for🙂 Ko si namrec pomedel vse prahce in postirkau vse koledarje, ti ne ostane drugega kot da naredis vse to se enkrat. Verjetno je obcutek podoben tistemu, ko otroku preobleces plenico nakar se v istem trenutku ponovno… Torej, vmes se je zihr nasla ena budala (pardon, neprevidna stranka), ki je postavila koledar Avstralije med nemske ovcarje, koledar Manchester United-a med Liverpool (konc sveta ljudje bozji!!!) ali pa Hello Kitty mini planer med Busty blondes. In ce ne tega ne opazis, se ziher najde ena mamica, ki ji to ni uslo in naredi cel halo in te vsi povrsti klicejo, da ja postimas to zadevo. Oh seveda, gospa, se povsem strinjam…od vseh svinjarij na svetu, je najhujsa ta, da se na pol slecene lepotice znajdejo v visini oci vasega malcka. Svasta.

Na splosno se stvari umirjajo, normalizirajo, prah se pocasi polega. Eni ljudje so odsli, drugi prihajajo, tretji tako kot zaz ostajajo, pa se sele sedaj spoznavamo – precej dinamicno je zivljenje v hostlu. Celo toliko, da razmisljam ce bi sploh najel v stanovanje. Ce ne bi bilo dolge voznje in hoje… no, pa tudi to se da resiti z nasmehom, dobro voljo in naprozenim fotoaparatom. Ko opazujem kolone avtomobilov ki se zivcirajo proti Dublinu medtem ko se jaz gladko pripeljem s tramom ali pa kisle obraze mam in ocetov, ko hodim mimo in kot najhujsa nasmejana jutranja nocna mora slikam pobarvane jesenske liste na nihovih vrtovih skozi katere sije jutranje sonce, si mislim, Borut, so ljudje ki so na slabsem. Tako, da sem zaenkrat s situacijo povsem zadovoljen🙂 Sam perspektiva mora bit taprava.

Se mi je pa pogled precej spremenil danes v mogocnem Tescu (varianta Tus, Spar, Mercator). Ko sem ravno blodil med policami in razmisljal, da bi prav zares potreboval zemljevid, se mimo mene pripelje Tescov zaposleni, pred seboj pa potiska vozicek. Nisem videl kaj je na njem, ker so se okoli njega kot muhe na drek limali nestrpni ljudje. Najprej sploh nisem dojel fore. Prizor me je spomnil na izsek iz nekega dokumentarca o vojni (ali pa povojni) Rusiji (ali pa Polski), kjer se je podobna stvar zgodila, ko je se je v vas pripeljal tovornjak s kruhom. Malce opazujem vso to kolobocijo, drenjanje in zariple obraze in ko so  gladiatorji mlecnega oddelka pocasi zaceli odhajati sem videl, da je na vozicku hrana. Vse od kruha,  jogurtov, rogljickov, solat, do predpripravljenih rizot, makaronov in pohanega piscanca – u name it. Ker je moja sveta hrana jogurt, sem tistega, ki je kukal izpod zavojcka francoske solate pograbil, preden bi ga opazil kdo drug. Vzel sem se paket stirih rogljickov in se odpravil proti blagajni. Fora je seveda v tem, da je to hrana, ki ji je danes potekel rok, trgovina je ne sme vec prodajat, kaksen dan, dva ali vec pa je se vedno dobra, “stran pa tuad naumo metal, al kuga?” No vsekakor se mi zdi sistem v primerjavi z globalno situacijo pohvalen. Pa se po smeteh ni treba brskat. Malce mi je stopil v nos samo zivalski nacin, kako so se kupvi tega lotili. Ampak to je samo se en lapsus, ki v polnosti razkrije pravo mentaliteto samooklicanih civiliziranih ljudi. Sredi vsega tega obilja se je namrec za par centov vredno spozabit, da smo ljudje s kulturo, bontonom, itd. No, je pa res, da sem za artikla, ki bi me normalno zagotovo kostala vsaj kaksen evro ali evro in pol placal…no koliko? Tu nastopi nagradno vprasanje za tiste par ljudi, ki berejo te vrstice. Koliksna je bila cena enega jogurta z rizevimi kosmici, oblitimi z belo in crno cokolado in stirih povsem navadnih francoskih rogljickov? Pravilni odgovor bo znan v naslednji objavi (oz., ko bodo prispeli vsaj trije odgovori), nagrada pa je lovorov venec😛

Aha, se to. Nasel sem fotografski studio, ki mi razvije film in fotografije ali pa jih spravijo na CD za devet evrov + drobiz. Ni poceni, je pa ceneje in hitreje kot v Sloveniji. Posledica, ki bi utegnila zanimati tudi vas, dragi bralci je, da se zna kaj kmalu tale blogic obogatiti s slikami! Juhuuu😀


One thought on “Nagradna igra

Leave a Reply

