V besedi in sliki

Za vse ki se sprasujete in skrbite kako in kaj…rastem. Mislem, da kaj bolj pozitivnega v tem svetu ze ni moc najti…navsezadnje iz enega malega semena zraste mogocna sekvoja…slon…kit. Delam ogromno ur na teden, placan sem tako kot se zagre, dolgcas na delu pa preganjam z origami koledarjem. V hostlu me hvalabogu pricakajo fajn ljudje (ene par jih na slikah) s katerimi se pridno nalivam s cajem, tudi kaksnim pivom in pridno pletem prijateljske vezi. Za deset evrov na noc spim v sprejemljivi sobi, zjutraj dobim zajtrk – toast, maslo, marmelada in corn fleks.  V sobi nas je sicer nekje 8 ampak od teh smrci samo en, meda nama pa je steklo, ker je soba razdeljena v dve. Ena ima deset postelj, moja pa stiri. Vkljucuje tudi tipa, ki mi zagotavlja da bo slej ko prej imel svojo jahto parkirano nekje v Dalmaciji. Zaenkrat ima sicer samo tisto, ki sem jo zlozil iz papirja ma pustmo. Vsake toliko casa grem v Govindas kjer po deveti uri dobim najbolso hrano kar jih pozna ta svet. Malce se tud zaljubljam ampak je se vse v povojih, sam tok da vas podrazim🙂

Tocno en mesec nazaj je letalo pristalo na Irskih tleh in tocno en mesec nazaj se je zacela celotna dogodivscina. Uau! Ze kar cel mesec! To pomeni, po izkusnjah sodec, da imam se priblizno ravno toliko dni, da me zacne orenk grabit domotozje po nasi ljubi Sloveniji in vsemu cemur tam recem zivljenje. Prijatelji, druzina, Parcelca in navsezadnje slovenscina. Vedno sem si zelel obiskati anglesko govoreco dezelo, ceprav bi Irski s tem naglasom to tezko prisodil, ma pustmo. Ne glede na to koliko jezik obvladam ali sem mislil, da ga obvladam, je vseeno prislo do trka teorije, ki nas jo ucijo sole in praksa zivega, govorecega, vedno spreminjajocega se jezika. Je kr jeba. Irscina je pa sploh posebna sorta in navsezadnje sem lahko zelo hvalezen, da nisem pristal v neki kmecki vukojebeni. Vsake toliko casa kaksen kmet le kupi koledar starih irskih traktorjev, krav, ovc ali kokosi (yeah, we got it all). Seveda potem, ko mi ene petic pove kaj bi pravzaprav rad. Zadnjic je k meni pristopil nek gospod in rekel samo “Tajlets?” (WTF?). Ko sem ga vprasal kaj isce mi je nestrpno ponovil> “Tajlets! Weah a da tajlets?!” “Umm, sory sir, come again?” “Ya nou, tajlets, pee pee!” “Ahh”, sem se oddahnil, “toilets!” Nesrecnezu sem razlozil pot in moram rect da me je malo zaskrbelo. Nek drug dan me je mladenka sprasevala po necemu nedolocljivemu in sem jo zato vprasal, ce je to vrsta psa, ker imamo pac veliko izbiro koledarjev s psi in ponavadi se vprasujejo po doloceni pasmi. Izkazalo se je, da isce neko trgovino…Boze moj… Nasploh v vsaj enem pogovoru od desetih odgovorjam brez vsakrsnega razumevanja o cemu se gre…saj veste, da ne zmotim toka besed. Potem po izrazu na sogovornikovemu izrazu ugotavljam ali sem zadel vsaj priblizno ali pa popolnoma falil. Pa tud ce falim, si clovk verjetno misle sam, ah,ti Poljaki in gre naprej.

Vedno sem si predstavljal, da mi bo fajn v anglesko govoreci dezeli, ker bom lahko razumel vse kar se bodo ljudje na avtobusih, ulici, trgovini, parku pogovarjali. Aha, jok brate, odpade. Edini ljudje, ki jih na ta nacin lahko razumem so razni Spanci, Slovaki, Romuni, Brazilci, Poljaki – u glavnem tujci, ki jih je Irska polna, ker, ce sem prav razumel, so Irci leni in jim ni prav nic pod castjo, da jim kavo v Starbucksu postreze nekdo katerega ime jim popolnoma polomi jezik. Verjetno tudi sam padem v ta predal, ceprav je moj naglas baje precej cist. No ja, vsaj nekje se pozna tisto leto na Filozofski.

Aha, se to! Nagradna igra ni naletela na nek mnozicen odziv, sem pa vseeno dobil tri predloge. Celoten racun je znasal 27 centov tako da Glorija in lovorov venec pripadata Martinovemu ocetu, ki je predlagal ceno nic centov in je tako pac najblizji🙂

Koncno, po velikih mukah z uploudanjem prilagam tudi slike. Trdno verjamem, da vam bodo ponudila zelo slabo sliko o sami Irski, Dublinu, in sluzbi. Ce pricakujete turisticne fotke gradov, stavb, rek, mostov, obal, ovc in zelene narave, niste na pravem mestu. Film je drag in ga je treba pametno izkoristit. Ce hocete vidit kako je na Irskem pejte na Google Earth. Ce kliknete na katerokoli sliko se odpre okno in so vecje, razlocnejse itn. Nekatere so mal cudne, ker je fotoaparat zletel po tleh in na momente po nekem nedolocljivem algoritmu dodaja samosvoje Photoshop efekte. Strokovnjaki pravijo da zaklop zamuja, jaz pa vem, da so skratje. Torej…


3 thoughts on “V besedi in sliki

  1. Upamda ločiš razliko med fovšijo in zavidanjem.
    No, če je ne, ti jo razložim. Fovš je nekdo, ki ti ne privošči, zavida pa ti tisti, ki si želi, da bi lahko tudi on, s tem, da tebe ne prikrajša. Za karkoli že.
    No … zavidam ti tole irsko izkušnjo.
    Tajlets … hehehe

Leave a Reply

