Stupid smart phones

No takole…Borut je po nekaj premisljanja in nenavadnega spleta okoliscin stopil v 21. stoletje. Ja, verjeli ali me postal sem smart in si omislil “stupid smartphone”. Zrihtal mi ga je pa lepricon. To je uno cudezno bitje iz irske mitologije, ki te na koncu mavrice caka s zakladom.

Zagledal sem ga nekje v prvem tednu po odprtju stojnice. Bil je majhen in zelen, cudno je hodil, na usesu je imel slusni aparat, bil je prijazen in ljudje so ga normalno sprejemali in se z njim normalno pogovarjali. “Ja faak, kam sm jest to prsu”, sm si mislu. Se bolj sem izbuljil oci, ko me je cez dva dni prisel vprasat ce mam polnilec za Nokio, sam da si na hitr nafila baterije. Ej res, zivemu cloveku…

Da nauste mislel, da se mi je skeglal tle na otoku, naj razlozim. Kar sem zgoraj napisal je vse res. Fant ma ocitno neko bolezen nisem prevec spraseval. Njegova polt je dejansko sivo zelenkasta, velik pa je priblizno meter petdeset. Ma pa eno drugo lastnost ki je hvalevredna. Ceprav je njegovo telo..khm…posebno, pa mu glava in predvsem srce delata povsem pravilno in, bi rekel, celo veliko bolje in taktno kot vecini ljudi z bolj roznato obarvanimi telesi. Tu bi samo se dodal, da me redno obiskuje par takih ‘oddballs’, a o njih v posebni objavi.

Da nadaljujem. S Tommyem sva se se veckrat videla, predvsem zato, ker se je pomujal, da bi nasel polnilec zame. Preden sem odsel, mi je Igor posodil nekega starega Sony Ericssona, polnilca pa ni nasel. No, Tommy je obljubil, da bo naredil kar je v njegovi moci. Polnilca mu mavrica sicer ni manifestirala mu je pa zato predlagala nov telefon. V torek je z njim pristopil k meni in me vprasal, ce sem za stvar. Rabljen telefon, s polnilcem in novo SIM kartico ker pac ni odklenjen in to stane etc. Prva reakcija v glavi je bla, pa ne smart phone! Pa tolk dnarja! Sej nc ne recem, odlicna kupcija, dober telefon, vse dela, pa se SIM kartica za djabe. “Listen man, no offence, you’ve made me an excellent deal and all, but honestly, I couldn’t care less ’bout mobiles. You know, a month ago I didn’t even have one! Soo, let me sleep on it and I’ll let you know tommorow, ‘k?” Zvecer sem potem razmisljal in vesete kaj je prevagal? Muska, valda! Musko bom loh poslusal! Led Zeppelini, Doorsi in Queeni so me zmaml! Neki je bas ne bom spravu, ma bols kt nc! Drug dan sva se s Tommyjem tako vse lepo zmenila, dons mi je prnesu novo simko in USB kabel, ki funkcionira tudi kot polnilec. Sefe bliznje stacune mi je meni nic tebi nic senku vmesnik, s katerim lahko telefon filam tud prek stekarja. Hja deset evrov pa deset evrov. Zdej rabm sam se ene pametne slusalke, s cimer pa, verjamem, mavrica ne bi smela met problemov🙂


3 thoughts on “Stupid smart phones

Leave a Reply

