Pozdravi iz Slovenije

Kako? A ni na Irskem? A je ze doma? A ne bo gor do januarja pa gre pol v Indijo? Hihi🙂 Zakaj tak naslov? Zato🙂

Zgodilo se je namrec to, kar bi se verjetno prav tako na nekem odrocnem otoku ali pa bi bil po cudnem nakljucju tiger na mojem resilnem colnu iz slovenskega zivalskega vrta.* Spoznal sem Slovenca. No, res je, da sem kmalu po prihodu v Dublin spoznal eno Slovenko ampak preko ene druge Slovenke. Poleg tega je delala na Slovenski ambasadi, tako, da to ne steje. To je bilo pravo srecanje. Tako kot mora bit. Kot strela iz jasnega!

Bil je pac en dan med tednom, na sihtu sem bil ze dovolj dolgih ur, da sem v vzvisenem stanju dolgcasa meditiral na najbolj javno sprejemljivo obliko samomora. Le par dolgih izdihov pred razsvetljenjem pa sem izza vogala zaslisal: “O poglej, imajo tudi koledarje Liverpoola! (nogometno mostvo o.p.)**” Najprej nisem dojel in sem gladko zavrnil moznost materinega jezika in ga zamenjal z bolj verjetnim, slovascino. A stvar se je nadaljevala: “Moramo ga kupiti pred Bozicem, da jih ne zmanjka”** Moral sem se prepricati in sem jih kar direkt vprasal, ce so Slovenci. Haha, the looks on their faces! (tudi na mojem, verjetno) On, Bernard, je Slovenec, njegova zena je Avstrijka, z dvema otrokoma pa zivijo pa v Dublinu. Svasta. Kaksne kombinacije pozna ta svet. Oba z Bernardom sva bila srecanja z listom nase gore seveda vesela in bi se z veseljem se naprej zivahno pogovarjala, ce ne bi (a ne g. Murphy?) prisla stranka in razbila idilo…..No, povabila sta me na nekaksen sejem v Dublinu, na katerem bo na posebni stojnici z vini, prsutom, potico itn., predstavljena tudi kulinarika Slovenije. Uau, super pridem! A res, se par ostalih v-Dublinu-zivecih Slovencev pride? Res?! Uau, cel reunion! Zakon! Uau, power, gremo, yeah!

No, tisto nedeljo seveda nisem nasel zamenjave na sihtu (a ne g. Murphy!!!?) in pac nic. Sva si pa izmenjala tel. stevilke, tako, da sem ga obvestil, da bi z se z veseljem pridruzil ampak pac fuck, bitch, shit, nic. Ne s temi besedami.

Nakar, glej ga no, obisk v ponedeljek zjutraj – g. Bernard! Woohoo! Kako ste se imel? Super? Ja? Vse so pojedel? Res? Bujta repa? Bucno olje? Prsut? Vina? Potica? Vse je slo? Navduseni! Uau, uspeh! Aja? Ne cisto vse? Ja, seveda, v sredo zjutraj sem tu, ja, zakaj? KAJ?!!! Ostala vam je pehtranova potica? Jooj madonis, a res mi boste prnesl en zavoj? Woohooo!

Danes sem torej spoznal o cem pravzaprav govori teorija kvantne mehanike***. O krozniku narezane pehtranove potice sredi mize nekega hostla v Dublinu katere prvi kos z mljaskom poje Pakistanec, drugega in tretjega z navdusenjem Nemec, po cetrtem se oblizne Francozinja, petega zmaze Spanka, sestega skrivoma sune Nigerijec, sedmega pa okusi Poljak. Enega sem prisparal sebi🙂 Pehtranova potica international!

* asociacija na Pijevo zivljenje

** to sem se izmislil, ker sem pozabil, kaj so dejanko govoril, vendar pa kupci najveckrat klobasajo:)

*** nekako o tem, da v vsakem danem trenutku za nek vzrok obstaja neskoncno razlicnih moznih posledic (ki lahko pravzaprav obstajajo simultano ampak pust’mo to).


One thought on “Pozdravi iz Slovenije

  1. A je dobr neki domačga, a ne Borut’ Ko prideš nazaj pa prid še k meni na pehtranko, ker mi pehtran raste na vrtu – jasno v njegovi sezoni.

Leave a Reply

