V besedi in sliki dve

No takole dame in gospodje. Nedoumljivi Cikel je zopet naokoli, pet filmov je poskeniranih, objavljam pa zgolj presejano moko iz katere zna biti morebiti se nekaj hruha. Polnozrnatega, se ve. Ne vem koliko bom kaj pisal o dogajanju, ker ga je enostavno prevec na vseh podrocjih. Naj samo povem, da je vse ok, jem redno (zajtrk), gate in stumfe mam ciste (razen ce pozabim it v pralnico in se grem kak dan ali dva reciklazo), zobe pa si redno umivam petkrat na teden🙂

Vsakodnevno migriranje na siht je postalo precej bolj znosno odkar je Mavrica porihtala slusalke (sem vam reku,  da to Mavrica z levo roko nastima). So velike, storaste in v njih zgledam kot vesoljec ampak, ce je to cena, da me v dan pospremita g. Page in g. Plant, stric Byrne, teta Franklin ali pa deda Cash, me prov en kurc briga (pardon the French). Zjutraj je itak vse mrtvo, v zraku pa je cutiti neko zamero do Zivljenja. Se dobr da sem izkusu, da se v Sloveniji na siht vstaja ob petih. Ko tle vstanem ob sedmih in se vedno pred soncem se pocutm ze mal krivo🙂 Z Musko  se sploh dogaja v temule mestecu. Seveda vidis po vseh metropolah  ulicne glasbenike ampak ponavadi niso zanimivi vec kot pet min in vredni zgolj tistih dvajset centov ki jih izgrebes iz zepov, nej majo za pivo. Na ulicah Dublina pa si kot po pravilu prisoten bendom in posameznikom, ki so nic manj od prihajajocih zvezd. Nasploh to mesto diha glasbo in z glasbo in moram priznat, da je se nikoli poprej nisem dozivljal tako mocno in se ji posvetil s tako vnemo. Ne da je prej nisem smerglal, sploh ne. Vedel sem, to mi je vsec, to mi ni. Dublin pa mi je odprl oci za glasbo kot univerzalni kozmicni jezik…Veste, ne glede na to, da se pogovorjamo z besedami, pa vedno in povsod komuniciramo z vibracijami. A ne, ni mi treba izrecno razlagat “Srecen sem”…to se itak vidi, zacuti. Razumevanje ali nerazumevanje se ne rodi toliko zaradi izbranih besed temvec zaradi razlicnega ‘vajba’. Ce bos radio dal na 102 Mhz ne bos ujel Studenta ki je na 89,3. Simpl k pasulj. Zato so pa slike ql.  Miljavznt besed vi si pa zberte svoje. Al pa napiste tiste na katere ne bi sam niti pomislil:) Aja, pa nov puluver mam😀

P.S. – Vedno ampak res vedno imam obcutek, da sem napisal najbolj bedno skropucalo in da se tisti, ki me kdaj pa kdaj pohvalite ziher lazete. Potem pa se spomnim, da sem v osnovni soli skoraj vse proste spise pisal pet in da se moji prijatelji in vdruzina ponavadi sploh ne znajo lagat in si potem mislem, da verjetno le ni tako slabo. U glavnem, hvala vam za pozitivo, vzpodbudo in kako uslugo ke pa sem🙂


5 thoughts on “V besedi in sliki dve

    1. mater, stari … spet ene par (prav zares) genialnih: pes pri vratih, vrečka na stopnicah, sklonjena oseba s štirikotno lučjo v ozadju, vrana na kandelabru, Kristus v temi, party z rdečo lučjo. res, svaka čast!

      praktica je tvoja. čuvaj jo in naj ti lepo služi … no, to vidim, da ti že. =) širokokotni objektiv mam že prštiman. čakam plačo, da ti pošljem. upam, da čimprej.

      fajn bodi,

      your brotha from anotha motha =)

    2. Opa, hvala🙂 Hja ene parkrat se je tale Praktica MTL 5B srecala s trdo resnicnostjo tal in zdej je kukr je. Sej bi jo nesu popravt ma je tud tko ok🙂

    1. Ej ne verjamem, da sm te enkat odkar se poznamo slisal rect to besedo. Svasta. In ja res se mam fajn. Kt potovanje na katerem mam dovolj denarja za vse🙂 Kar se pa prihoda nazaj tice – I think you know my uncertain ways😛

Leave a Reply

