Nekaj malega o Peklu

You & I — 

may kill ourselves You & I —

go straight to hell

Where they have barbeque & beer

Better than they do up here

 

U & I — we ain’t no saints
You & eye — we can see our fates

 

I’m gonna fall in love
With ev’ryone I meet
And ev’ryone I see
And ev’rything I touch
And ev’rything I feel

 

Isn’t that the way —
It’s supposed to be?
Isn’t that the way —
It’s supposed to be?
Isn’t that the way —
It’s supposed to be?
Isn’t that the way —

Takole g. Byrne v komadu You & Eye opise pekel. Se mi zdi. Vsaj omeni ga. In ravno del tega besedila mi je danes prisel na misel ko sem v enem izmed mnogostevilnih Dublinskih pub-ov na ritem pesmi Other side od RHCP srkal svoje cetrto pivo. Bilo je vroce, potno, temno, glasno in po standardih nekaterih in perspektivah drugih povsem in totalno neprijetno. Besedni razgovori so bili nesmisleni. Ce ze, so se glasili nekako: “I love this place!” Yeah, I know!”, in: Another round?”ter seveda klasicna: “How about your phone number? Sorry, I’m married!” Na koncu mi je ostalo samo opicje skakanje na ene izmed najbolsjih rock komadov 90ih, 80ih in tako nazaj. Nisem bil clovek, bil sem zejna ponorela zival, utrujena od celotedenskega suzenjstva za par papirjev, ki mi bodo v naslednjih urah kupili sreco. In ceprav se polno zavedam da je to v svetih knjigah prva stvar ozigosana pod iluzija ali maya, je men to fajn. Rad se ga napijem z ljudmi, ki jih poznam zgolj bezno ali pa sploh ne (koga sploh briga). Mah, kurc, rad se ga napijem! Neverjetno dobro se pocutim med vsemi temi presvicanimi ljudmi, ki verjetno se nikoli niso slisali za brezsmesno dieto, medtem ko je brezalkoholna nekaj enigmaticnega, nesmiselnega in nedoumljivega. Verjetno bi lahko rekli, da sem ‘padel’. Verjetno. Koga briga. Men je tok fajn. I’m gonna fall in love with everyone I meet. Kljukica. And ev’ryone I see. Kljukica. And ev’rything I touch and ev’rything I feel. Kljukica. Tok sem ze izobrazen, da se zavedam, da naj bi bila tale ekspedicija ‘narobe’ (koga splo…). Se zavedam, kaj se dogaja z mojim umom in telesom. Ampak, ce mi je pa tok fajn. A razumete? Men je fajn. Pekel in to. Kr v redu in sploh ne tok slabo. Neverjetno zabavno. Diametralno nasprotno od dolgacasa in monotonih predavanj. Feels exactly like Life is supposed to feel. Fuck’n amazing! Ne me gledat postran (eni ja, eni ne), ne me simfat (eni ja, eni ne), ne me opravlat (zopet, koga spl…). Jest vidim samo to…da mi je fajn. Fajn mi je, Boh se usmil’. To je moja zelja, ki se povsem lepo, v skladu z Vesoljem, uresnicuje in to je to. Rad imam pivo, se posebej Carlsberg (mljask), in rad gledam lepote in specificne dele zenskih teles in rad razmisljam, kako bi brez vsega tega make-upa in tkanine zgledale na crnobelem filmu in kaj bi se znalo dogajati, ko bi filma zmanjkalo. Men se zdi to naravno in normalno. Normalno se mi zdi, da si clovek nekaj zeli in to hoce dobit in potem nardi kar je treba, da se zgodi. A razumete? Ce bi si zdej reku, OK, to si zelim ampak nekje pise ali pa nekdo rece, da ni v redu in si je bolje zelet kaj drugega…lahko razumem…ampak, ce tega ne cutim v srcu, nima smisla! Mi je priblizno jasno v kaksnem mindsetu so svetniki ampak sam sem dalec od njega. A ne? Iti proti sebi, pa to. Se zanikat al neki. Ce bi to pocel, ne bi vi sedaj tega brali (Bog vam pomagaj!). Vesolju se sladko malo jebe kaj natancno si zelite. Vesolje sam manifestira in ne diskriminira. Ti sam povej kaj bi rad, da vem kaj narest. Ti mi sam povej kaj je v tvojem srcu. Odgovorte si na to vprasanje povsem odkrito in posteno. To je, bi rekel, nekako ves recept za sreco, polno zivljenje in odvracanje nadleznih Jehovih pric od vasega hisnega zvonca. Po moje se sami komaj zlezejo v tisti Strazni stolp.

P.S. To objavljam v netreznem stanju. Kar se mojih mnenj tice sicer ni velike razlike – in vino veritas – mogoce bi imel samo voljo vse skupaj lepse zapakirat, scelofanirat in zapentljat. Kar se mi pa tako ali tako nikoli ni zdelo vredno papirja.


3 thoughts on “Nekaj malega o Peklu

  1. No tole alkoholno stanje ti pove, da si sam v sebi poln dvomov – in vino veritas! Pa komu na svetu moraš dokazovat, da se maš ti fajn?! Ves čas te gloda misel, da kdo poreče, da je to kar živiš nenormalno. Če bi bil prepričan, da je tvoje življenje normalno se ne bi bal bit to kar sedaj želiš. Trudiš se živet po lastnih željah zraven pa trpiš od misli, kaj porečejo drugi. Pa jsno , da bomo drugi imeli svoje mnenje o tem – vsak svojega, odvisno od svojih prepričanj in bojazni. Strah te uničuje! To ni pekel in verjetno ni nikjer v vesolju prostora z imenom pekel, le v nas samih tiči tisto kar nas dela vrage, vrage, ki škodujejo sami sebi in s tem drugim. Ko ne maraš sebe, se ne spoštuješ, si ne zaupaš to delaš tudi drugim. Vedno znamo obsojat pri drugih tisto kar pri sebi sovražimo, se bojimo al pa ne znamo. Če smo v čem hudo dobri pri drugih enake stvari ne pohvalimo, ker ne morejo bit boljši od nas samih. No Borček, želim ti, da se že odločiš, kaj bi s svojim življenjem. Veš tisti, ki se je šel puščavnika in so ga vsi imeli za svetnika, ker je živel le od prane in meditacije v resnici ni bil pogumen. Enostavno ni imel poguma, da bi se soočil z življenjem kot takim. Življenje je preprosto, če dovoliš in sprejemaš dogodke take kot so, ljudi take kot so in sistem tako kot je. Treba je se naučiti plavati v brozgi in jo videti kot najčistejšo studenčnico. Ne pusti, da te življenje vodi odloči se že in živi življenje tako, da se ga ne boš bal in se spraševal, kaj je prav drugim in kaj ne. Če iščeš resnico in bistvo ti povem, da ti pride nasproti samo – tebi namenjeno in nikomur drugemu. In ne sprašuje se zakaj in kaj bodo rekli drugi? Ne beži pred tem, kar ti je namenilo, sprejmi in se veseli – bodi pozitive. Ljubezen? Ljubezen pa ne pride načrtovano – pride sama po sebi, takrat ko jo najmanj pričakuješ. Ne išči jo – prišla bo sama, ko je ne boš na silo iskal. Videl boš pravo znamenje in takrat boš vedel, da je prišla. Veseli se vsakega trenutka, tudi tistega ko delaš za usran papir, ki ti prinese določene materialne dobrine. Spoštuj ta papir, saj je transformacija tvojega dela. SPOŠTUJ SEBE! AMPAK ZARES! GLOBOKO V SEBI VERJEMI VASE IN NE PUSTI, DA TI STRAH IN DVOM UNIČUJETA TRENUTKE ŽIVLJENJA!
    LEPO IN BOGATO LETO TI ŽELI TVOJA TETA MIRA

  2. Živjo Borčk.Kaku kej kaku gre,auš kej spiu.Taka je pesem Iztoka Mlakarja z naslovom Beštja.
    Če si jo kdaj že slišal če ne jo pa najd,pa si jo zavrt.Kako ti pa v resnici gre,pa kaj sploh delaš,pa prosim če mi po kmečk poveš da bom razumela,ker to kar tm gor pišeš jest nč ne zastopm.Da ti povem,da je Cuntova Grapa še zmer tm k je bla,pa da je gor zlo lepo,snega ni nč skor že zvončki cvetijo.Bot pozdravljen tvoja teta Nataša.

    PS Jagr je pa dobr,ga mam še.

Leave a Reply

