Nekaj malega o Zivljenju

Tole bi vam zelo rad posredoval. Sladka potrditev in vec kot poslusljivo odkritje! Znova se je pokazalo da je intuicija, oz. ker sem dec, instinkt, pravo orodje, da se clovek dandanes znajde med poplavo informacij. Curation nation mi je danes v glavo vbil sotrpin na istem delovnem mestu, samo v drugi trgovini. Baje se trenutno vsakodnevno na medmrezju pojavi toliko informacij kot se jih ni v vseh teh letih od zacetkov interneta, do danes. Ok, ne vem natancno do katerega datuma je mislil, ker nisem prebral knjige. U glavnem ogromno. To je sicer odlicno, kar nam pove enacba informacija = svetloba, problem pa nastane, ker je v tej 010010101 poplavi tudi ogromno bullshita. Skoz tega se navadnemu smrtniku ponavadi ne da gazit, ker je treba it na siht, placat poloznice, it na tehnicnega, sinhronizirat iPoda, ostanke kosila pogret v mikrovalki in narest vecerjo, pogledat dnevnik in se obrit. U glavnem nima casa, volje in/ali potrpljenja in vse kar hoce je, da mu nekdo s prstom pokaze na kateri strani bo nasel najbolj verodostojne podatke kdaj in kako saditi cebulnice. In tako so se nasli ljudje, ki kot kuratorji v galeriji, na www-ju za doloceno temo med vsem drekom izberejo tistega, ki najmanj smrdi. Sej ne, hec. Izberejo si pac tisto podrocje, ki jih veseli in ga poznajo, preobrnejo vse kamne in precenijo pod katerimi se skrivajo uporabne reci. Na primer, prijatelj Rok ima knjigarno. Ker rad bere, v tem uziva in ohranja kriticno distanco lahko kupcu svetuje kaj se splaca prebrati, kaj kupiti za tako in tako osebo, toliko staro, s temi interesi itn., itn. Kot nekaksen search engine na dveh nogah, ki vam podatke ne samo posreduje, to z najvecjim veseljem naredi, kasneje pa greste lahko z njim se na kavo.

No, to za nas pravzaprav dela instinkt oz. intuicija (a je to enako ali sem samo usekal bljiznico?). Ce ga/jo (v nadaljevanju se nanasam na instinkt) znamo uporabljat seveda. Najprej ga je treba seveda najti. To je tisti glasek, ki ga ponavadi najprej zavrnemo in utisamo, ces, tih bod, kaj ti ves, saj si samo moj vsevedni, vseprisotni vodnik. Ce bi ga preslikal v materialni svet, bi bil to tisti piflarcek, ki so ga v srednji soli zasmehovali, ga zbadali ali se kaj hujsega potem pa je cez par deset let svojim mucenikom mahal iz jahte medtem ko so sami v restavraciji skrbno izbirali jedi glede na druzinski proracun in ne dejanske zelje. Kje smo bili? Aha, glasek. Recimo, da imate na izbiro vec moznosti…recimo pet znastvenih teorij , casa za raziskovanje pa samo za eno. Kako bi izbrali? Ali pa bi zeleli nov sampon ker imate danes zmenek, pa ugotovite, da je na polici v Tusu vsaj trideset razlicnih? Kako boste izbrali? Pravi vonj je zna prevagat tehtnico na zeljeno stran. Itd, itd, primerov je toliko kolikor je ljudi. Ok, lahko bi se  sli znastvenike in preizkusili vse moznosti v nadzorovanih okoliscinah ampak mi nimamo casa, ker je treba se pobrisat prah in napisat en kup mejlov. Zato enostavno vzememo mec, britev resnice, ki prihaja iz srca (instinkt, intuicija, mali tihi glasek) in enostavno presekamo gordijski vozel tecnega izbiranja in zamudnega eksperimentiranja. Najlazje to naredite tako, da si vzamete casa kolikor ga potrebujete, se vprasate kaj bi pa sedaj in si na to 100% iskreno odgovorite. Ceprav ste polno zaposleni se splaca vzeti ta cas, ker si ga s pravilno odlocitvijo dolgorocno veliko prihranite. Samo to. Kako vam zveni ime sampona? Domace, prijetno, brezskrbno? Vam mali glasek pravi: “Ja, to, to, vzemi to, prosim poslusaj me, hocem ti samo dobro.” No ta mali glasek ste pravzaprav vi. No, vas pravi jaz. To kar si vi dejansko zelite. Vi ste sami sebi kurator, vodnik skozi labirint raznih zelja, vplivov in manipulacij od ‘zunaj’ (ce je vas pravi jaz ‘znotraj’). Tako nekako, in a nutshell. Crash course, pravijo temu po anglesko. Pravilno odlocitev seveda spremljajo razni simptomi. Dobro se pocutite, vse  lahkotno tece, ena stvar vodi k drugi brez nekega posebnega razmisljanja in dodatnega truda, smejete se…u glavnem – perfect. Nepravo odlocitev ponavadi spremljalo strah, nervoza, jeza, vzkipljivost itn. No, pa da ne bom prevec dolgovezil – vec o tem si lahko preberete v knjigi Prosite, dano vam je kjer je sta teorija in praksa jasno razlozeni. Potem pa…vaja dela mojstra🙂

Aja, zakaj sem sploh zacel o tem. No, na ta nacin sem si izbral pesem, ki jo vkljucujem na vrhu te objave. Gledal sem na kateri koncert bi sel, imel sem sest moznosti. Ni se mi dalo na youtubu vseh preverjati, niti me niso vse zanimale, tale se je pa nekako zasvetlikala in me vlekla k sebi: “Mene klikni, ja, mene, to isces!” In voila, dve uri kasneje sem se vedno poslusal isto pesem🙂 Nekako vse skupaj deluje kot GPS. Najprej oblikujem zeljo – zelim iti na koncert, kjer bi slisal nekaj novega, kvalitetnega in nekaj kar ima dolgorocno vrednost. V glavi kliknem Enter, Vesolje potem skalkulira in mi posreduje resitev. In to, spet, precej podobno kot GPS, ko pot oznaci z drugo barvo. Le da se v Zivljenju Pot nekako svetlika. Potem grem na koncert in se mam fakn neverjetno odlicno fajn🙂 Na prizoriscu so tudi flayerji, ki mi ponujajo ostale koncerte. Ker je zopet vec moznosti, ponovno uporabim isti proces in si izberem koncert za nasledni teden. Potem ugotovim da stane 15EUR in da toliko dodatnega denarja trenutno(!) nimam. Nic lazjega, Pipi, pojdi z mano: “Zelim si v naslednjem tednu zasluziti dodatnih 15 EUR na pretezno lahek nacin ki bo hkrati nekomu olajsal zivljenje. In potem, v naslednjih nekaj dnevih, klic: “Halo? Zivjo XYZ! Kako? Ce bi lahko jutri delal dve uri v na delovnem mestu, ki sem ga opravljal zadnja dva meseca, ga poznam in mi ga ni problem opravljat se ti dve uri. ker vem, da bos tako ali tako kmalu nazaj, ker moras skociti na banko in mi bos placal 8 EUR na uro? Ja seveda, ravno to potrebujem!”  Ali pa: “Nimam casa cakati in iskati, zelim si samo nekoga, ki podrocje zanimanja pozna bolje od mene in mi bo s prstom pokazal kaj potrebujem.”  Enter in voila!


Leave a Reply

