Karma police

This is what you’ll get,

this is what you’ll get,

when you mess

with the Karma police.

No takole. Z največjim veseljem vam, že tretjič, predstavljam svojo glavo v besedi in sliki. Ker sem bolj počasne sorte, mi je šele sedaj potegnilo, da lahko v Wordu dodajam šumnike. Prav tako sem potreboval tri objave, da mi je uspelo ustvariti posebno kategorijo V besedi in sliki, ker sem želel sestravek poimenovati tako kot sem ga. Čas med prejšno in tole objavo, vsaj v fotografskem smislu, ni minil pretirano navdušujoče, za kar se imam, po svojem verovanju zahvaliti svoji prelepo neomejeni neumnosti in pa, seveda, gospodom karmičnim policistom. Dal sem namreč izdelati torbico za fotoaparat. Iz usnja. Glede na moje navade glede mesa, živali precej presenetljiva misel. Ne vem sicer kaj natanko sem razmišljal, vem pa da je imelo opraviti z dejstvom, da je usnje še vedno eden najbolj trpežnih materialov, povsem primeren za nekaj kar mora varovati nekaj drugega, kar ti je zelo drago. Pa tudi to, da prijatelj, ki je torbico izdelal, z drugimi surovinami nima opravka. Ok, kar je je, torbica je odlična, mojstrsko izdelana in lepa in nekako sem upal (povsem slepo), da bo narejena iz kože krave, ki je umrla naravne smrti. Očitno temu ni bilo tako in policisti so ukrepali. Najprej sem fotoaparat  za par dni oddal, da je fantè vzel prave mere. Ko ga je odrabil, je odpovedal edini kolikor toliko elektronski del cca. 30 let starega fotoaparata – baterija za merilec svetlobe. Ker verjetno zadnje dni ni delovala s polno zmogljivostjo, je veliko dobrih slik napačno osvetljenih (očarljivo, kajne?) Baterija sicer ni draga, ni je težko dobiti, razen seveda, če delaš celi dan in nimaš časa. Nakar se majster vrne s ‘končano’ torbico in se prav hitro tudi obrne, ker je nekaj zašuštral. Mu je sicer žal in bo popravil ampak bo Praktico potreboval še kakšen dan ali dva za mere. OK, itak še nimam baterije, ni hudega (ali je sploh kaj hujšega?)…bom še malo potrpel. “Med vsem tem časom je bilo nekaj prelepih dni, neprekosiljivih momentov, ki sem jih z v spomin spravil kot neprecenljive fotke,” sem razmišljal v sarkastičnem podtonu in rahlim trzanjem leve veke + globok vdih in izdih. Uff… Po dveh dneh me gospod rokodelec obvesti, da me na postelji čaka darilo! Woohoo!!! Yes! Tečem po stopnicah, butnem v sobo in glej, res, na postelji, v kompletu torbica, mašina in nasmeh😀 SLR-ja hitro osvobodim iz ovoja, namestim ta isti dan kupljeno baterijo in preverim iglo na merilcu. YES! Zmaga! Igla se premika z isto poskočnostjo kot na dan izdelave (si mislim). Ok, par posnetkov je še ostalo, torej, gremo…slikat! Gremo moj ku..c. En škljoc, pa drugi in potem nič več, ker se je sprožilec namrdnu in se odloču, da se po dvajset in nekaj letih ne gre več in to prav zdajle in ne malce kasneje. Torej nič slikanja do nadaljnega. Nič preverjanja zaslonke dokler ne ulovim gospoda ta poceni mehanika. Nobenega dodatnega ostrenja v zadnjem momentu, dokler si spretnež ne vzame časa.

Da se vsaj malce potolažim sem se danes namenil osvoboditi informacije na treh filmih, ki so potrpežljivo čakali v omarici. No, eden se mi je prav hinavsko in škodoželjno smejal za hrbtom –  pacek je bil prazen . Torej dva filma, vsak s po parimi fotkami brez prave osvetlitve – še sreča, da vam jih sploh lahko nekaj pokažem. Je pa res, da jih zaenkrat še nisem poskušal naložiti…

 


3 thoughts on “Karma police

Leave a Reply

