Lost & Found

No, še dobro da sem včasih neorganiziran in raztresen na vse strani, ker se znajo zgodit fine stvari ala, našel sem še dva filma, ju apsolutno takoj tekel razvit in apsolutno takoj tekel naprej, ker sem že tako zamujal na srečanje z žensko, ki me je najela, da ji oblikujem knjigo. Ne smem povedat za kaj se gre, ker mi je tako zabičala. Glede na neverjetne generacijske prepade in komunikacijske razkorake sem lahko zadovoljen, da je sploh nastalo nekaj čemur lahko rečem osnutek. Torej, razlog za proslavljanje – prva stranka in prvi denar zaslužen z znanjem, ki ga imam in delom ki ga ljubim🙂

Poleg tehle parih biserčkov…


2 thoughts on “Lost & Found

    1. Upam da bo uspelo.Dej povej mi vsaj kakšno vreme je tam,ker tuki je spet dež.
      A je tam sneg.Aso mogoče tekaške proge speljane,ker če so pridem tja.Lp Nataša

Leave a Reply

