Insomnia

Ne, nimam težav s spanjem. Edino ponoči mi ne rata. Gre človk na en žur pa se mu ves ritem podre. Potem ga pač fura dokler lahko. Pa nekako mi ustreza, ker se ponoči ni treba ukvarjati z ljudmi, ki ne vedo kaj bi sami s sabo ker jih večina spi. Ko veš kaj bi so lahko prav nadležni. Srečamo se na robu noči, ki me pahne v spanec, ostale pa v nov delovni dan. Glede na to, da se malokdo danes še zna pogovarjat brez tipkovnice, ponoči malokdo visi na internetu tako da imam linijo povsem zase😀 Edino kar ne vem je, če sem v zaostanku ali v prednosti? Eh nima posebne veze, časa itak ni, so samo ure. Upam da ne bodo ljudje pri zajtrku preveč zavistni. Malokdo gre namreč v ponedeljek zjutraj spat, hihi🙂


3 thoughts on “Insomnia

    1. 😀 V Dublinu pa nic snega:/ samo par snezink. Tista glava je pa original kip iz Velikonocnih otokov (kamor si zelo zelim it), ki so jo buhvet zakaj pripeljal v Dublin in sedaj stoji v parku in gleda na industrijo in si misli svoje🙂

      1. ja valda?kej tak trapastga🙂 upam, da je bla vsaj kaka dobra priložnost, da zdej bošček tam osamljen stoji🙂 oh ja velikonocni otoki so tud moja želja

Leave a Reply

