Torej Anglija (1. del)

No prov, bom pa se enkrat. Se oproscam, ne bo sumnikov, ker jih tale iTablica ne premore. Se enkrat zacel objavo namrec. Je vmes zmanjkalo stroma, internet ni delal in sem pac zacel pisat na “suho”. Pa je vmes zivljenja modernega sila prisla nazaj, sem hotu prekopirat, pa ni slo, pa tako. Aja mimgrede, sem v Angliji, tole pa pisem v prijetno topli sobici, ki sem jo vceraj najel. Ouh yeeaah🙂 Happy, happy, happy🙂

Anglija, torej. Koledarji, verzija 2.0. Moral bi biti sicer na Irskem, pa sem (na, spet ga je zmanjkal – kva je to, a se mi bojo cunje sploh oprale dons?) zamudil let, zamudil sestanek in izgubil sluzbo… Ampak!!! Preobrat, twist, pirueta in dvojni salto, haha🙂 Ko sem se ze ravno udobno zleknil v idejo (z ostalimi vred) molzenja Hare Krishna krav so se pri Calendar clubu odlocil, da mi dajo se eno sanso (beri, nujno so rabl enga) – yeah, this ain’t no party, this ain’t no Disco!* – in tako bom letos ocitno spil se vec caja, pretrpel se vec dezja in se navajal na se en nemogoc naglas.

Medtem, ko sem bil nad Irsko navdusen apsolutno takoj, imam do tegale otoka bolj mlacen odnos. Verjetno zato, ker sem imel mesane obcutke ze ob odhodu, ker, no, v Belgiji je res fajn. Ampak, denar je denar, ki ga potrebujem in kaj cem, a ne. Navsezadnje mi je denar omogocil let v Mancheser, ki pa je totalen poden. Hvala bogu sem prek vez iz Belgije imel prenocisce – for free. Pri temu frendu je bilo zakon, v samem mestu malo manj. Tu sem se namrec ustavil za dva dni, ker sem imel uvajanje na novi blagajni, ki mi od prejsnjega leta ni znana. Ne bi veliko o temu velikemu brezdusnemu placu, je pa to prvo mesto, ki sem ga obiskal, ki je pred leti utrpel teroristicni napad – in to ravno v megaogromnemzabruhat shoping centru kjer sem se uvajal. Ker niso hoteli izzivat usode, so iz centra odstranil vse smetnjake. Moj gostitelj sicer o dogodku ni vedel nic, je pa zato vec vedel o drugih zanimivih stvareh – kako zasluzit denar, kako strenirati um, da postane tvoj prijatelj in celo kako postati magnet za zenske. Kar okej za uvajanje🙂

Od tu mi sledimo na super poceni RyanAir varianto avtobusa, ki me popelje v Birmingham. Ohoho, no, no, tu pa ze je nekaj duse! Sicer dezuje (itak) ampak na obrazu se mi rise nasmeh. Ne vem sicer zakaj, ker sem se bumbar vsedel na sedez ob wc-jih ampak se mi. Srce ze ve zakaj🙂 Ce ne drugega izgleda center mesta  bolj cisto in urejeno in nekako, ja, nasmejano. OK, je res, kar dajes to dobis in to potem oblikuje tvojo perspektivo na nekaj kar zgolj je kar je in nima s tvojim pogledom nobene veze in je zgolj tvoja osebna, miselno in custveno fokusirana realnost ampak ce se mi smeje, ze ne more biti zgresena🙂 In glej, lokalni avtobus ze caka na postaji, hihi.

Vsedem se na drugi “deck” (doubledecker avtobus, a ne). Peljem so proti birminghanskemu Hare Krishna templju, ne vem pa na kateri postaji moram izstopiti. Vozniku se ni dalo razlagat in je s pantomimo zgolj nakazal nekaksno razpotje. Pravzaprav se mu je tako mudilo, da me je spustil brez placila. Poleg tega ima Birmingham to tecno navado, da lahko voznjo placas le s tocnim drobizem, kar mi je sedaj prislo prav, ker sem imel le bankovce. Se ne pritozavam sploh. Le malce me je skrbelo, kje bom izstopil… (se nadaljuje – boli me glava, cunje se pa tudi ne bodo same obesile).

* nagradna igra

1. Kdor ugotovi kdo izvaja ta delcek besedila ne zadane nic razen cestitk. Miha, tebi seveda cestitam ze vnaprej🙂

2. Ce ugotovi zakaj je to vmes se mu/ji ob naslednjem vizualnem srecanju globoko priklonim🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


4 thoughts on “Torej Anglija (1. del)

  1. hehe … itak, da vem … dozdeva se mi tudi zakaj, ampak bom pustil priliko komu drugemu zaenkrat. Transmit the message to the receiver, hope for an answer some day. =)

    1. Ma ti kr povej, zato pa so nagradne igre🙂 I sleep in the day time, work in the night time, I might not ever get home🙂

Leave a Reply

