Torej Anglija (2. del)

Kje smo bili torej? Na avtobusu na izletu v neznano s poznanim ciljem? Nekaj takega ja.

Glavobol je spustu, opravil sem se en delovni dan, malce raziskal mestece, zlozil cunje, pojedu toaste in spil caj. Zgodbo nadaljujem v svoji novi sobici na veliki postelji brez rjuh, kovtra ali povstra. Ker to ocitno ni vsteto v ceno!? Stanodajalca pa trenutno ne morem povprasat, ker je do cetrtka v Parizu. Svasta. Hvala bogu mam vsaj eno od tistih Hare Krishna rjuh v katero se oblacijo. Sej mi pravzaprav ni hudga, ker gretje super hajca, sam je pa vseen mal cudn. A je to v Angliji normalno in sem jest butl (no, to itak)? Sej sm sobo pogledu preden sem jo vzel in opazil gol madroc ampak mi tud na kraj pameti ni prislo da posteljnine enostavno ni. Je pa vsaj zimnica povsem nova in se na njen spi kot na oblaku iz josk. Mmm…

Izstopim torej nekje kjer se mi je zazdelo, da bi znalo biti blizu kamor koli sem pac ze bil namenjen. Ko se ozrem naokoli zagledam ogromen pano z mastnim napisom HERE (tukaj, o.p.). Pod panojem pa pisarno nepremicninske agencije. Le kdo bi mi znal bolje povedati kje sem? Znamenje ali nakljucje, odgovorite si sami. Stopim torej do pulta, kjer mi povedo da sem le pet minut hoje stran. Pot pod noge torej.

V templju me toplo sprejmejo in mi odkazejo posteljo brez rjuhe, kovtrom in dvema povstroma. Moram mal raziskat kaj ma ta Anglija s posteljnino. Domenimo se, da lahko ostanem nekaj dni, v zameno pa pomagam v kuhinji, pri ciscenju (rjuh, upam) in podobno, kot je v templjih navada. V prostem casu risem in po internetu iscem sobe cimblizje delovnemu mestu. V nobenem oglasu ni omenjeno, da si moram posteljnino priskrbeti sam zato si s tem zaenkrat se ne belim glave. Vmes vizvem, da je dan odprtja trgovine prestavljen, ker so nekaj zafuckal z dostavo. Glede na to, da vstopamo v retrogradni Merkur, ni to baje nic presenetljivega, pravijo tisti, ki se spozajo na gibanje planetov. Kakorkoli, situacija mi postreze s tremi dodatnimi dnevi, ki jih pokoristim za risanje, iskanje sob in 12 urnim ekstaticnim petjem, plesanjem in norenjem – Hare Krishna style🙂

Boh se usmil, kdo bo vse to prevajal.


2 thoughts on “Torej Anglija (2. del)

Leave a Reply

