Anglija (3.del)

Image
Takole izgleda moja trgovinska “enota”

Prvi teden med najvecjo izbiro koledarjev v znanem vesolju mi je na lestvici cloveskih stanj zavesti postregel vse ood pogumnega raziskovanja novih ozemelj , stresa, evforije, zapanosti, tecnosti, zaskrbljenosti, vizionarstva, olajsanja, jeze in kaj jaz vem kaj se cesa. Problem je bil predvsem v tem, da v blagajni nisem imel veliko menjalnine. poleg tega se je njen obseg skozi teden vztrajno zmanjseval, ker, kaj pa treba tud pojest, a ne. Nejeverno me je motril tudi stanodajalec, ko sem mu razlagal, da mora banka odobriti moj podpis, da bom placilne ceke sploh lahko vnovcil. Kar se bo zgodilo jutri – upam🙂 Se je pa v isti sapi zgodilo toliko “cudezev”, ki mi povedo, da Vsemogocni bdi nad menoj in da sem nimam nicesar bati, vse bo v redu🙂 Ena od stvari, ki mi povedo, da je z vesoljem navsezadnje le vse v redu je tudi mala, pet minutna pescena ura v kopalnici na Heath street 14. Kdo bi si mislil in kako naj bi ta kdo tudi vedel, da bo to edina stvar, ki me bo pripravila k pravilnemu in rednemu umivanju zob. Od zgoraj navzdol, masaza dlesni in vse to. Obrnem jo, pesek zacne teci, cas pa se magicno – ustavi. V teh petih minutah brezcasnega prostora se ustvari celoten dan za vnaprej. Prisel sem celo na idejo, da si Bog ni naprej ustvaril brade ampak si je umil zobe. Ko je prisel iz kopalnice ga je presenetilo Stvarjenje, ki ga je sicer nameraval udejanjiti sele po zajtrku. Si je pa zato lahko sedaj ob toastu postregel tudi s svezim jabolkom🙂 Udejanjil je tako tudi Anglijo, trgovinski center kjer delam, hiso do katere imam dve minuti hoje po glavni cesti ali pa petnajst mimo gradu, reke in parka. Ce grem skozi park lahko vmes skocim se v Aldi, ki je hvala Njemu odprt dlje kot delam sam in je dovolj poceni, da lahko stukam dneve do prve place. Vmes se cudim, da ima moje zacasno bivalisce popolnoma enak toaster kot ga ima mama in se, prav smesno, tudi kljucavnica vhodnih vrat zatika na popolnoma podoben nacin. Hm. Zanima me… bo ponovno gladka v Sloveniji, ce jo popravim tu? Ima pa Gospod, poleg caranja seveda, tudi smisel za humor in jebanje v glavo in je mojo stojnico s koledarji postavil neposredno zraven pekarne/slascicarne kjer zagonim vse sadove varcevanja v Aldiju. Na pesceno uro, ki me bo naucila ravnanja z denarjem tako se cakam…


Leave a Reply

