Hiša samotarjev

Gremo po vrsti kot so hiše v Trsti. Ne glede na to kolk kolnem tole tablico in njeno sposobnost, da me pritera do skrajnih mej potrpljenja, sem še vedno vesel, da jo imam in se ti, Damir, najlepše zahvaljujem,da si posodu. Če boš pa hotu prodat, je tle ena izvrstna štacuna za to😛 Mal sem se tud posvetil tem Android aplikacijam in kot vidite me lahko sedaj berete v šumnikih. Skor k prehod iz ČB televizije na barvno, madona😀

Ok, ne glede na to da zelo rad pišem, se bomo danes bolj posvetili slikam. No, no, kar mirno, poberite stol in se usedite nazaj. Nismo še pri fotkah iz filma. Prišlo mi je na um, da bi vam pokazal kako izgleda trenutno prebivališče, ki sem ga prekrstil v Hišo samotarjev. S tem uresničujem tudi prošnjo tebi, Sajveškdo. Kvaliteta slik je porazna ampak takle mamo.

image
Pogled na sončni vzhod
image
Jp, francoska postelja😉 ♥

,

image
Drugi kos pohištva od treh - predalnik. V ozadju kao kamin.
image
Omara🙂
image
Kot se tu lepo vidi pod posteljo ni pošasti.
image
Prejšnja najemnica je pustila nalepke rož in metuljev, pa sem samo dodal fotke, ki so mi ostale iz Irske🙂
image
Stopnice, neverjetno pripravne za ubit se.
image
Če preživiš prideš v prvi štuk ...
image
...in naprej do naslednje nevarnosti.
image
Tu sem včeraj potem končno padel :-
image
Prostor kjer se ljudje ponavadi družino. Ampak kaj ko imamo vsak svojo sobo in Facebook🙂
image
Končno si lahko normalno sušimo cunje...
image
...zahvaljujoč salotejpu.
image
Kuhinja je v redu opremljena, a bi ostali trije sostanovalci brez mikrovalovke verjetno stradal😛
image
Toaster Srečko🙂

image

image

image

image
Ne vem čigavo je tole ampak noben se ne buni ker še pol manjka. Ne vprašajte koliko časa je že tu, ker nočem vedite. But it's edible😉

6 thoughts on “Hiša samotarjev

    1. Sej jest jo mam bolj po sili razmer. Šparam za čarunalnik. Ja pravzaprav jih ni. Greš pa na Play Store pa si inštaliraš Multilingue Keyboard, inštaliraš slovenščino in maš🙂

    1. Jah sam ga pospravljam. Tak zgleda pa zato, ker ni veliko za pospraviti😉 Meni je pa tud OK🙂 Mimogrede, a babi preberejdaj te objave? Hočem reči, ve kaj se dogaja in kako se imam?

Leave a Reply

