Nočna Smena 8M

Takojšnja manifestacija je super zadeva. Če sem včeraj jambral o nezmožnosti, da vam prikažem razvite fotke, so danes že tu. Tako je, cimra ima pravo kombinacijo DVD enote in bralca kartic. Lajf is good.
Naj povem, da sem pred kratkim po naključju, ki to ni, vstopil v Lomo (lomografija) svet s fotoaparatom Smena 8M. Prijatelj mi ga je zaupal v popravilo in sem se kar lotil. Sej ni neki zahteven – mal vztrajnosti pa strica Googla, in je šlo. Bi jo moral vrnit, pa sem se odločil, da jo prej mal sprobam. Tko, en krog po svetu, hihi🙂 Aparat je brutalno preprost, špartansko opremljen ampak osnove so pokrite. Za furat nek perfekcionizem res ni, ker svetlomera ne pozna, razdaljo pa določiš, takole na uč, na približno. Je pa zelo primeren za vohunsko delo, ker je super tih in navsezadnje res zgleda kot igračka. Pa lahek je, kar je za šopat naokoli zelo blagodejno. Kakorkoli, na koncu štejejo rezultati s katerimi sem osebno zadovoljen. Vsako posrečeno fotko sem malo oplemenitil z rahlo manipulacijo barv, kontrasta ipd ampak samo toliko, da sem poudaril kar je že bilo tam ali pa osvetlil skrito. In tu so kanditati:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


2 thoughts on “Nočna Smena 8M

Leave a Reply

