Na hitro

No takole. Ker je oni blog že nekaj časa neaktiven se ponovno poslužujem tegale, recimo mu backup 🙂 Dosti dežja je že padlo odkar sem tega uporabljal, bom samo na hitro preletel pomembnejše dogodke – no, te, ki se jih v tem trenutku spomnim 🙂

 Aprila smo z humanitarnim društvom Food for Life odšli v Bruselj, kjer smo se kot prostovoljci udeležili mega dogodka Feeding the 5000, ki si je na grbo naložil ozaveščanje odgovornih in javnosti o ogabnih količinah zavržene hrane. No, fantje in dekleta so se zavzel, zbral nekje 750kg hrane, ki bi drugače končala v kontejnerju, postavil štante, vse skupaj skuhal in potalal med več kot 5000 ljudi. Več o temu pa tule.
 Kasneje si je prijatelj uresničil željo po temnici, kar mu je prostorsko omogočil GT22. Na dan otvoritve sem imel priložnost porisati vrata v temno stran fotografije, obenem pa sem imel rezervirano steno, na katero sem lahko pripopal svoje risbice, ki sem jih realiziral na kartonske škatlice fotografskih filmov. Konec avgusta mi je podobno razstavo, zopet v MB, omogočilo Društvo Rezidence Maistrove. Nasploh sem ugotovil, da mi Štajerska prestolnica neverjetno paše na dušo in že iščem načine kako bi se v njej za nekaj časa naselill, kajti, kot gre moto GT-ja: “Maribor is the future”.
 Nato pa se je bilo že potrebno odpraviti proti Firencam, kjer bom v okviru Erasmusa za nove poslovneže
preživel pol leta. Prvi mesec je že mimo, ker pa lahko teh pol leta s premori raztegnem na eno leto, se trenutno nahajam v Dublinu, kjer se pripravljam na še eno avanturo prodaje koledarjev. Letos se je šefica odločila, da sem dovolj sposoben, da se na lojtrci pomaknem iz štanta v trgovinico, kar pomeni več dela, a seveda tudi več evrčkov. Toliko zaenkrat 🙂
Mimogrede, zaljubil sem se v Instagram, kjer me lahko najdete po @boruti, če vam to slučajno šopa 🙂

IMG_1595.JPG

IMG_1633.JPG

IMG_1626.JPG

IMG_1630.JPG

IMG_1739.JPG

IMG_1770.JPG

IMG_1742.JPG

IMG_1651.JPG

IMG_1890.JPG

IMG_1998.JPG

IMG_1889.JPG

IMG_1977.JPG

IMG_2277.JPG

IMG_2295.JPG

IMG_2100.JPG

IMG_2225.JPG

IMG_2250.JPG


One thought on “Na hitro

Leave a comment