Ponovno prebujen

No takole🙂 Cunje so po dolgem času v stroju in zdej mam tri ure časa preden jih obesim na to ljubo in netipično toplo septembersko sonce tu v Dublinu.

Tu sem že skoraj dva tedna in sem v tem času doživel le eno kratko deževno obdobje, pa še to nekje v zaprtih prostorih in sem se potem jezil, ker so bile ulice vse mokre in jih nisem mogel furat.
Tole torej pišem predvsem zato, ker imam čas in ker moram sprobat svojo novo bluetooth tipkovnico. Sem namreč pristaš “travel light” filozofije potovanja, ki se mi je še posebej globoko vsedla v srce potem, ko sem celotno Evropo od Bruslja do Slovenije preštopal z ruzakom, ki je vseboval tudi laptop. Vlečt iz tako elektronsko pošast na plano vsakič, ko bi rad čekiral mejle ali poiskal couchsurferja, je zelo zamudno in sploh ne zgleda ql – kar je tudi faktor, sej sem ja civiliziran človek😛 Ker se veliko in zelo rad premikam in sem sposoben relativno hitro prepotovati daljše razdalje, je seveda veliko lažje in priročno iz žepa potegnit smartfon, poiskat nek free wi-fi, ki je danes že itak povsod. Če ne pa grem v kako kafano na en čaj, kaj. Poleg tega je za fotkanje, instagramiranje, skajpanje ipd. veliko bolj primerna naprava. Zaplete pa se pri pisanju. Ker ste verjetno tudi sami uporabniki ste verjetno seznanjeni s problemi, ki se tičejo pisanja smsov ali mogoče mejlov. Hvala bogu za auto-correct, je vse kar lahko rečem. Zamislite si torej napisati več kot 160 znakov. Zamislite si na 10 cm ekran napisati odstavek ali pa mogoče domišljijski spis. Ni vam treba, ker vam iz prve roke zaupam, da je to sinonim za pekel in kilometre izgubljenih živcev.
Ker mi je na poti telefončič idealen nadomestek laptopa in zelo rad pišem je blo treba neki ukrent. Rešitev je prišla sama od sebe in takole mimogrede, ko sem šel po mleko🙂 Lidl, oni pravi najboljši sosed, je ob običajnem “ali-je-tu-še-kaj-zanimivega” preletavanjem polic razkril tipkovnico. Na tale telefončič, ki mi ga je prijazno doniral prijatelj z najbolj čudnim virusom na svetu. Samo razbito steklo je za zamenjat ostalo vse dela kot urca🙂 Enostavno se poveže preko bluetootha in spremeni celodnevno opravilo pisanja in editiranja v stvar treh ur (kolikor traja žehta). Poleg tega pozna nabor funkcijskih tipk ki znajo tekst označiti, kopirati/rezati/prilepiti, prižgati glasbo, nadzorovati glasnost, pošiljati mejle in še marsikaj tako da se mi telefona skoraj ni treba dotikati – pa še lepo se ga postavi v zato namenjen utor, da dejansko deluje kot ekran.

No, več in bolj poglobljeno o temu gadgetu kdaj drugič, ko ga bom bolje spoznal. Za zdaj lahko rečem le da sem prav lepo in zalito Srečen. Kot rečeno, sonce je toplo, trava je gosta in globoko zelena, ljudje so nasmejani, vode pa še ne zaračunavajo. Sicer se je letos s temi koledarji malce zakompliciralo, ker se mi trgovina odpre šele s koncem oktobra, na sestanku pa sem moral biti že konec septembra tako, da imam sedaj en mesec za zabit preden začnem služit. Me je pa ta sestanek ponovno opomnil, da imam blog in da se mi da pisat in da je škoda take možosti zavreč, a ne. Zato pa tudi tipkovnica. Da me od užitka pisanja slučajno ne odvrnejo povsem fizične in tehnične ovire, ki jih je vsekakor odstranila medtem, ko je zbrusila in zglancala tudi one v glavi.
Trenutno spim pr frendih na kavču ampak to ne bo šlo cel mesec – al pa mogoče, če jim pomagam prebelt celo hišo od zunaj in znotraj🙂 Ne, ne, bo postalo mučno. Zatorej pa si iščem neko službico, da me bo podpirala ta mesec. Tle bi se to dal izvest🙂


2 thoughts on “Ponovno prebujen

Leave a Reply

