Prihodnost je zdaj :)

Če ste me v zadnjih štirih letih kaj srečali, ste mogoče opazilli, da mi čez ramo ves čas (ampak res ves čas) visi kak retro fotoaparat. Zenit-E, Practica, Smena 8M ali Nikon FE2 so bili moji stalni spremljevalci. Nekakšno tretje oko, vedno pripravljeni, da do zadnjega detajla zabeležijo tisto, kar bom v spominu sčasoma priredil po svoje.

V času, ko digitalna fotografija popolnoma dominira, je postalo ubadanje s filmi malce zagonetno. Ne toliko zaradi izbire, dobave ali celotnega procesa ampak zaradi financiranja. In ker sem, zaenkrat, še vedno posameznik, ki mora gledat na budget, sem začel razmišljati, kako bi malce pocenil tole fotografsko strast. Čeprav mi je analogna fotografija najljubša, pa mi je v končni fazi vseeno s čim posnamem Fotko. Samo da jo! Fotografiranje sâmo je tisto kar me vleče. Tehnika je tu sekundarnega pomena in se ji enostavno prilagodim ter se zraven še kaj novega naučim. Ha, pa še kako pocukrano rimo izvalim 😁. Khm… Emm, ja… Tako sem prišel na povsem preprosto rešitev. Smartfon. Današnji iPhoni in Androidi imajo nadpovprečno sposobne fotkiče (glede na velikost) in z vsem od petih megapikslov naprej se da narediti marsikaj. Če ne drugega vsaj potešiti ono nujo po fotkanju in se ob tem nasmejati ko kak zadetek🙂

Obstaja že cela niša mobilne fotografije, ki se, langsam aber sicher, razvija v svojevrstno obliko vizualnega izražanja. Zraven jo z raznorazno dodatno opremo (leče, tripodi, držala) podpira tudi industrija. Pa da ne govorim o videu. Ravno včeraj sem gledal skejt filmček, ki ga je Nike uspešno v celoti posnel na iPhonu 6! Več o tej celotni stvari pa kdaj drugič, ker me danes boli glava in se mi ne da predolgo strmet v tale mali zaslončič. Že tako sem napisal več kot sem mislil. Samo, da še dodam, da so vse fotografije posnete na telefonu Samsung Galaxy S3 in prefiltrirane
z aplikacijami Snapseed, VSCO in Instagram.


Leave a Reply

